Säker Blogg premiär!!

Hej allihopa!

Välkomna till min blogg, nu tänkte jag presentera mig själv och syftet till min blogg, för ett syfte finns...
Ni som känner mig vet att jag alltid sagt: JAG KOMMER INTE BÖRJA BLOGGA! HA, där fick jag så jag teg;-)
Nu är det så att jag: 28årig skåne kvinna läser en KY=Kvalificerad yrkesutbildning på 64 veckor till säljare inom säkerhetslösningar.
Nu är det då dags för LiA=lärande i Arbete för 2:a gången o jag som husvagnstokig har då valt att förlägga praktiken på en husvagnsfirma:-)  Där får jag den bästa säljträningen :-) men så är jag ju ockås nyfiken på hur säkerheten i campingvärlden ser ut, o det är här ni kommer in i bilden kära läsare.....

Mer info kommer......



Husvagnsvink/ J

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Hej! Intressant praktik du gör! Kom att tänka på en sak som jag glömde skriva i enkäten... Vi har ibland tänkt att vi skulle vilja ha ett inbrottslarm som skickar en signal till mobilen... istället för att bara stå och larma... vet inte om det finns?

Kika förresten gärna förbi på vår husbilsblogg, nu när du hittat in i bloggvärlden ;)

2009-10-22 @ 20:35:10
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0