DetSvarasPå!

Jaha, då har enkäten min varit ute ett par dagar, den kommer ligga ute i 3 veckor till och redan har ca 100personer svarat på den, roligt roligt att folk hittar hit!

Tänkte berätta att länken bl.a finns på Husvagn och Campings hemsida, under forum där.
Jätte roligt att ha fått respons i från ett så stort företag. I min jakt på produkter kollar jag in Kama fritids katalog där har jag också blivit väldigt vänligt bemött, trevligt!
Jag jobbar på för fullt med att leta produkter, för och nackdelar, pris och så vidare de dagar när jag inte gör min släjpraktik.

Vilken höst:-) Det ända som kunde gjort det ÄNNU bättre o roligare hade varit om man suttit i husvganen och jobbat.....


Ha de nu så gott o sprid min länk bland nära o kära med campingfordon!:-)

VINK VINK// J

Ps: kika gärna in på husvagn och campings hemsida,  www.husvagnochcamping.se

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej där i Skåne!



Jag försöker hitta dig på facebook, men det går inte. Jag lämnar min mail till dig så får du se om du hittar mig. [email protected]

2009-10-25 @ 08:18:04
URL: http://camilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0