Enkäten Är avslutad!

Jaha då har det gått ca 4 veckor sedan enkäten lades ut och nu har jag börjat att avläsa den!
Helt fantastiskt att 267!!! personer besvarat den! Misstänker att det är mina misstag med olika svarsalternativ som gjort att det är ganska många som inte slutfört. Alltså har jag min egen okunskap att skylla... men hur va de nu... Alla e vi barn i början;-)!
Hoppas att jag kan få ut något vettigt av resultaten iallafall. Och redan har jag upptäckt en hel del intressant bara genom att LÄSA igenom svaren!
Vi ses när resultaten är klara, ja kanske innan dess också;-)

Vink Vink//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar med spänning på resultatet!

2009-11-25 @ 11:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0